„Rackové nám sežrali jídlo, které jsme si nechali na balkoně,“ stálo v jedné ze stížností, které každý rok dochází cestovním kancelářím v hojném počtu. Podíváme se na kuriózní stížnosti, které cestovní kanceláře zaznamenaly v tomto roce.
Někteří lidé se snaží reklamovat úplně všechno, i tak se ovšem podíl reklamovaných zájezdů meziročně o 0,5 % snížil. Že podíl reklamovaných zájezdů klesá, je logické, protože obecně klesá počet českých cestovních kanceláří a agentur. Ty méně kvalitní končí, zůstávají ty nejlepší, které zprostředkovávají prověřené zájezdy.
„Rušil nás sex ze sousedního pokoje.“ „Po odlivu nebylo v moři dost vody,“ uváděli v minulých letech notoričtí nespokojenci při reklamacích dovolených u cestovních kanceláří. Máme pro vás nové hlášky z reklamací ze sezóny 2016, které vás určitě pobaví.
Podobně zvláštní jako loni byly i další letošní stížnosti, které zveřejnila Asociace českých cestovních kanceláří. Podle jedné z nich byly nápoje světoznámého výrobce slazených nápojů (podávané při jídle) moc sladké. Ruku na srdce, pokud nechcete nic sladkého, dáte si colu?
Dalšího klienta na zájezdu do Itálie zklamalo, že k večeři byly každý den těstoviny. Na Slovensku by ho možná šokovaly halušky.
Když na dovolené hodně prší nebo když delegát onemocní, má čtyřicítky horečky a zastoupí ho kolega, je to konec světa. Že ne? Pak patříte k té chápavější části populace. Podívejte se na několik reakcí lidí, kteří náleží do opačného tábora. Takové věci stávají, přesto jeden účastník zájezdu delegátovu nemoc uvedl v reklamačním hlášení.
Co přesně vadilo autorovi další stížnosti, nám není jasné. Schválně, jestli na to přijdete: „Každé ráno při cestě na pláž jsme venku potkávali větší brouky (mrtvé či ležící na zádech a mrskající nožičkami).“ Možná by to chtělo občas vyjít z kanceláře a podívat se na zem. Brouci zkrátka venku žijí. Ale tím stížnosti na přírodu nekončí. Ta závěrečná je opravdu hodně originální:
„Rackové sežrali jídlo, které jsme si nechali na balkoně.“