Práce v cestovní kanceláři občas není med. Důkazem můžou být někdy až naprosto kuriózní stížnosti, které jim přicházejí od klientů. Podívejte se na ně s námi!
Cestovní kanceláře se o ty nejlepší perličky rády podělí. Anonymně, samozřejmě. Co všechno tedy může české i zahraniční turisty rozpálit, když pomineme příliš horký písek na pláži?
Když cestou z ubytování na pláž potkáte nějaké to zvířátko, můžete se pokusit o reklamaci. Třeba jako klient jedné cestovky, kterému se nelíbilo, že takhle vídal brouky. A co teprve když na pláž konečně dojdete a místo hrubého písku na ní najdete jemný…
Další si zase stěžoval, že někde v blízkosti hotelu často štěkal pes. Vrchol byl, když si turisti odložili jídlo na balkón, načež jim ho přiletěli sežrat rackové. Hitparádu doplňuje poštípání od komárů nebo to, že v moři plavaly ryby.
Někteří lidi si prostě rádi stěžují a snaží se ze všeho „vytřískat“ peníze zpátky, byť by to mělo být pár stokorun. Když místo do pětihvězdičkového hotelu vstoupí do squatu, dá se stížnost pochopit. Pro někoho je důvodem k reklamaci zájezdu třeba souložící pár o patro výš nebo otěhotnění, protože postel nebyla dostatečně velká, aby se pár vydržel nemilovat. Pak taky jiný delegát, než kterého cestovka slíbila (třeba proto, že ten původní zápolí s nemocí), moc Čechů/Bulharů/Španělů v okolí…
V jihoevropských zemích se zase dodržuje siesta, se kterou česká cestovka skutečně pramálo udělá.
I britská asociace, jež sdružuje cestovní kanceláře, hází na internet perličky. Třeba to, že v ceně výletu do aquaparku nebyly plavky a ručníky.
Jisté klientce byla taky způsobena psychická újma tím, že jí prodejci tretek obtěžovali svou nabídkou.
Člověk občas žasne, jestli lidi jezdí a létají na dovolenou, aby si podle svého gusta odpočinuli a aby se podívali do světa, nebo jestli se celý rok těší na hotelové stravování. Pak není výjimkou, když si stěžují, že:
A tak by se dalo pokračovat dál. Inu, občas to prostě není jednoduché…